2017年6月29日 星期四

29/6/17


29/6/17   THU   HOT

今朝仲爺都一齊揍笨元上校車, 不過就見唔到letty媽媽啦, 所以快D返上樓搞掂就出門口返學, 返到去先發現冇攞口罩, 唯有借住婷婷先! 揍咗佢我就返工啦, 今日要開會呀, 所以返嚟搞掂D11點幾都出門口, 過去先食咗飯再上去做會計嘢, 抄抄寫寫咁手都軟, 2點幾開到3點幾D老細先慢慢肯走, 想早D回家都唔得! 返到去都4點幾, 沖個涼執住嘢先, 等拆乾衣機嗰個嚟, 問埋佢confirm order再拆熱水爐要點, 原來又要收3百幾喎, 裝番個乾衣機要收7點幾, 咁拆拆裝裝咪千幾蚊! 所以諗諗吓不如搵長沙灣嗰個同學仔爸爸都係做煤氣架嘛, 格吓價囉! 執好嘢等老公回來, D嘢過去阿媽到再接埋笨元返青衣食飯, 仲爺又唔合作, 嫲嫲又多多藉口, 對住佢兩個我都唔知可以點, 好聲好氣又冇反應, 鬧佢又喊! 佢喺屋企食飯係完全冇問題架喎, 原因係咩呢? 我真係諗唔通! 9點多回程了, 返去仲要執埋個廚房, 但都要搞掂佢地去瞓咗先, 執到11點幾我先沖涼呢! 真係攰到爆, 但沖好涼我又想睇陣電視打陣機先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言