2017年6月18日 星期日

18/6/17


18/6/17   SUN   RAIN*

今朝仲爺8點先醒, 真係皇恩浩蕩, 咁我地9點前都起身啦, 喺屋企整咗早餐食就開始執嘢, 我主力執咗子元的衣櫃, D空位出嚟放仲爺D! 襯老公揍咗子元去打鼓, 我就執埋仲爺個衣櫃, 算係又執咗一大堆, 因為再執都冇地方擺, 要等老公攞咁D返公司先掂, 2點幾3點先出去食嘢, 仲要攞埋子元D玩具上去婆婆到, 跟住就出吓街, 今次去九龍灣, 主力要搞煤氣D, 一來要book日子拆個乾衣機落嚟, 二來要訂埋煮食爐, 抽油煙機, 同熱水爐, 跟住都係周圍行吓啦, 行到冇咩好行又未想咁快返去食嘢, 就去咗荷李活廣場行, 咁又比老公買到crocs, 做緊六折兩對, 咪買埋比仲爺囉, 佢成日想要架啦! 跟住返長沙灣食嘢啦, 子元話想食雞煲, 唔知我點解冇咩胃口, 最終食咗唔係好多就好唔舒服, 上咗車抖, 好在有笨元包底冇浪費! 回家後去吓廁所冇咩事啦, 仲仲喺車已經暈咗, 抱住佢沖個涼就瞓! 我地就要睇克勤mini concert, 聽佢講嘢真係幾好笑呢! 沖完涼睇埋妙手先瞓!
 
 

沒有留言:

張貼留言