2017年6月24日 星期六

24/6/17


24/6/17   SAT   HOT**

今日短周呢, 不過都好忙碌, 朝早起身揍子元去畫班, 食完早餐就返屋企, 同管理處申請埋個裝修證, 原來要交按金架, 咁都要照做架啦, 申請完老公就去接子元放畫班, 我同仲爺就喺屋企囉, 我就休息吓先啦, 等佢地返嚟再收拾吓就揍子元返學校, 佢下午開始要童樂同歡, 不過我地只睇晚場呢! 揍咗佢去學校就揍仲爺入青衣, 放喺嫲嫲到, 本來想返去執床吓底, 但老公話想出去睇D, 結果就直接出咗旺角囉, 行一輪買咗廁所D, 洗手盤, 水龍頭, 花灑, 置物架都買齊, 又去睇吓D磚咁, 3點幾都睇哂, 就返咗屋企先攞咗架BB車放定喺車陣間交收, 跟住就入去接番仲仲再去接子元啦, 仲要幫手揍埋子慧, 直接上程家, 程生同Gloria落去買嘢食, 上到嚟快手叫3個細食嘢先, 6點又要返去啦, 我就睇住仲爺囉, 佢有婷婷D玩具玩唔會悶啦, 等婷婷醒咗就一齊玩, 食嘢都唔係好食! 我地都要快手食啦, 因為又要落去睇表演嘛, 7點開場但6點幾已經開始入, 我地去到都係後面D, 冇所謂啦都睇到架啦, 但要揍住唔坐定GE仲爺真係最攞命, 到子元做嗰時就老公睇住我要拍片呀! 仲爺臨散場時已斷電, 咪由得佢瞓囉, 揍埋子元老公先去蓋飛, 我地就喺車等, 快手出車剛趕得切, 只係比兩個鐘錢啫! 返到屋企由得仲爺瞓啦, 今日我已經好攰, 沖好涼就瞓覺啦!
 
 
 

沒有留言:

張貼留言