2017年6月9日 星期五

9/6/17


9/6/17   FRI   HOT

今日最後一日考試啦, 在我立場今朝只係講幾句叫佢小心D就算, 都冇咩幫到佢! 跟住我地就返工返學啦, 朝早都係開吓會吹吓水咁啦, 午飯老細冇返嚟, 因為同咗經理去食飯嘛, 差不多2點先返到, 都算係咁啦! 下午佢又係同D高層開會, 所以冇煩到我地GE, 咁我就繼續做吓自己嘢啦, 放工直接返屋企先, 去咗惠康shopping, 又買咗好多平貨囉! 返屋企等老公嚟接我就去小童揍埋子元啦, 因為今日唔洗游水, 所以同埋嫲嫲一齊去咗AEON食晚飯, 今次唔食coco, 去咗酒樓食但真係有D貴囉! 食完就各有各做嘢, 退錢的退錢打機的打機, 睇玩具的睇玩具, 差不多時間就回家啦!

沒有留言:

張貼留言