2017年6月7日 星期三

7/6/17


7/6/17   WED   HOT

今朝仲爺早起不特止, 仲要唔合作, 唔梳洗唔換衫但又要落樓喎, 結果又激到我爆, 落到樓我完全冇理佢, 由得佢自己跟住行算, 去到校車位仲要喊喎, 可惡! 咁教訓完佢先摟番佢囉, 上到樓食早餐咪食囉, 又要攞上梳化食, 結果倒到一身都係, 佢朝朝都有驚嚇比我架喎, ! 揍返咗學我就返工囉, 以為老細今日會返, 但最終都唔返, 冇咩所謂GE, 我地又free多日咁解啫! 朝早繼續做自己嘢, 午飯前走咗上去開倉, 竟然買咗3條褲同半打襪, 又敗家啦, 咁係抵嘛! 跟住都係睇電視等開工, 開完工又等收工咁囉, 食埋個tea, 買埋餸就返去揍笨元, 返去比佢自由吓我就煮飯, 因為要快手煮飯, 老公返嚟食完出去踢波, 我就要洗碗抺地睇功課執嘢等等啦, 9點多趕仲爺去瞓, 就可以同子元再溫常識, 睇吓字對吓答案咁, 10點多放佢去瞓啦, 我就要影印數學卷比佢明天做, 對我嚟講都算考完啦! 跟住都係摺吓衫睇吓電視咁啦, 老公11點幾返嚟, 齊齊睇埋妙手先瞓!

沒有留言:

張貼留言