2017年6月4日 星期日

4/6/17


4/6/17   SUN   HOT

今日都係溫書日, 仲爺一早嘈醒子元, 同樣嘈醒我, 不過我喺房盡量唔理佢, 10點多先起身, 出去鬧一輪啦, 係要我出衣架先得, 咁煮好早餐食完就叫子元做埋D嘢先, 11點幾佢出去打鼓, 我就同仲爺溫書, 佢條友都唔知佢真唔識定假唔識, 但佢都未明咩叫組合咁, 可以點教呢! 子元學完鼓回來交換人質, 因為老公去踢波, 所以揍咗仲爺入嫲嫲到, 等我同子元溫書! 今日主力溫常識, 因為溫完再做埋練習都用咗好耐時間, 條友轉個圈嚟問佢又唔識架, 又話D字識寫但到做嗰時又唔識, 真係比佢激死! 6點終於溫完常識, 中文明天去婆婆到再做練習算啦! 老公車埋嫲嫲出嚟, 去咗愉景新城睇玩具同食晚飯, 仲玩埋夾公仔掟彩虹, 返到屋企都10點多, 快手沖涼瞓覺啦! 我地睇埋妙手先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言