2017年6月20日 星期二

20/6/17


20/6/17   TUE   RAIN

今日老公放假處理私務, 所以揍咗仲爺返學食埋早餐就車埋我返工, 今日都係做吓自己嘢啦, 唔知係咪臨天光先嚟發夢, 所以瞓得唔好, 今日一日個頭都痛, 午飯後飲咗杯咖啡之後就好少少啦, 今日真係冇咩特別嘢趕, 琴日比老細罰開會開咗一個下午, 今日要休息番一日先得! 放咗工直接返屋企, 因為老公同子元去睇superwoman, 再接埋仲仲先返, 咁我可以返屋企hea吓先, 又唔洗特別煮咩飯, 因為用琴晚的冬瓜湯做湯飯, 再加叉燒咋嘛, 呢兩個星期都係咁簡簡單單架咋! 等佢地返到嚟開飯, 老公食完就去踢波, 咁我又要處理佢地啦, 本來想地都唔抹, 但笨元話今日嚟度尺D人踩過哂, 咁好啦我抺啦! 搞掂埋仲爺沖涼同功課, 9點半就捉佢去瞓覺我就沖涼, 之後都係hea, 老公11點幾先返, 等佢沖埋涼又話肚餓, 結果又食咗宵夜先瞓, 可惡!

沒有留言:

張貼留言