2016年10月2日 星期日

1/10/16

1/10/16   SAT   HOT
今日又唔洗學嘢又唔洗返工, 理應瞓晏D, 但陸柏仲完全冇理我感受, 一早喺到又唱歌又爬上爬落, 我被嘈醒咗好多次, 雖然之後老公去頂, 我走咗去子元房瞓, 但都瞓得唔好, 激死! 起身後梳洗出去食早餐啦, 跟住直接出街, 不過大包同嫲嫲出咗門口先發現冇KEY, 好在我地只係剛食完早餐, 咪返去攞key入青衣比佢地囉, 然後就去咗愉景新城! 都係睇吓嘢食吓嘢咁, 去玩吓夾公仔呀! 老公就買波鞋, 等緊佢時仲仲攞住佢擲銀仔贏到的筆嘛, 有個妹妹過嚟想攞又攞唔到, 轉個頭竟然行轉頭打仲仲, 好在我個仲唔係豆腐, 我地亦冇咩所謂, 反而叫佢安慰番個妺妹囉! 跟住就去咗行公園, 今次去牛池灣公園, 不過去到停車場兩個都瞓哂, hea到佢地醒先出去囉, 行吓玩吓咁都天黑啦, 玩完就諗食飯, 都係返番長沙灣食穩陣D, 去咗食西餐, 都真係唔錯! 食完買埋糖水返屋企先食, 返去仲要沖涼摺衫咁, 11點幾先食得呢!





沒有留言:

張貼留言