2016年10月22日 星期六

22/10/16


22/10/16   SAT   HOT+
無端端的long weekend, 今日都係好hea, 不過相對喺昨天已經係冇咁hea架啦! 朝早hea10點幾先出門口, 諗住出去食早餐, 點知阿媽打嚟話佢都係暈暈地, book咗對面海個醫生睇, 叫我陪佢過去, 咁都要去架, 但我話食埋早餐先佢又好似好趕咁, 結果咩都冇食就過去, 其實都係車佢過去啫, 不過因為係中環, 塞到爆囉, 安頓好佢喺診所, 佢睇完阿妹會接佢, 咁我地就閃, 子元1點要睇波, 順路喺油麻地食咗間好好味的舊式茶記, 就快趕回家, 子元攞衫去踢波, 我就同仲仲喺屋企, 我都係要做吓家務咁啦, 等老公揍咗子元去學校乒乓球, 就回來接我地, 因為3:15又到仲爺家長日, 堅係忙! 揍咗兩隻嘢去嫲嫲到就去見家長啦, 都係D standard的問題, 大家交流吓咁, 4點幾買麥記返上去一齊食吓當午飯啦, hea6點幾出去, 咁嫲嫲佢地都要晚飯GE, 最終都係食唔到outback, 因為真係太多人, 都係食咗嗰間日本嘢, 喺愉景佢地就多D嘢玩多D嘢行吓咁啦, 食埋嘢回程啦, 返得去沖涼瞓覺又到我要休息吓!

沒有留言:

張貼留言