2016年10月6日 星期四

6/10/16


6/10/16   THU   HOT

今日都好hea! 仲仲又一齊起咗身啦, 換好校服先落樓送哥哥校車, 搞掂就返學啦, 都有少少趕, 老公慢吞吞咁! 返到公司都係做自己嘢啦, 明天想整起比佢地睇, 雖則Gloria話都係會比人band, 但佢會撐我喎, 佢睇咗我個計劃覺得OK! 午飯後去咗買麥當當個corn, 又幾好食喎! 下午更加沉迷睇旅行嘢啦, 我開始計埋錢添啦, 要洗幾多, 入場費玩嗰D要幾多, 自己都要有個預算, 好似上次新加坡咁, 我預算同實際只差百幾蚊, 我都覺得自己好叻, 哈哈! 放工去接笨元, 佢今日心情都好啦, 因為溫好書做好嘢啦嘛! 返到去佢都要繼續做埋手尾, 還有做網上功課, 我開咗機比佢做就算, 我要煮飯! 快手煮完食完就去打波跑步啦, 今日子元好似食咗禁藥咁, 好跑得喎, 我臨尾同佢衝我都冇氣! 都係時候教吓佢短跑的技巧, 不過佢D基本動作真係有待改善囉! 返去沖好涼安頓好佢地我都可以沖涼休息摺衫等等, 但又食咗個麵先瞓, ….點跑都冇用!

沒有留言:

張貼留言