2016年10月2日 星期日

2/10/16


2/10/16   SUN   HOT

今日唔洗畫班, 梗係唔想咁早起身啦, 但仲仲又一早起身, 好在子元起咗身都可以睇住佢, 但我都係瞓得唔好, 好頭暈! 出去食完早餐叫做好D! 食完返去溫書呀, 之前又要同兩個對功課, 忙忙亂亂咁! 老公捉咗仲爺入房瞓時, 我亦都同子元溫書啦, 唔覺唔覺都溫咗2個鐘! 我之後都頂唔住要瞓, 瞓到4點幾差不多5點先起身, 但陸生踢波踢6點喎, 所以都要快手起身入屯門, 但大家都冇食過午飯喎, 入到去諗住附近買到嘢食啦, 點知方圓百里都冇咩可以買, 最終我只係可以買到麵包, 咁都頂住先啦! 要揍住佢兩個等陸生踢完波其實都吃力架, 因為要佢地坐定又難, 但你又好難比佢地周圍衝! 點都叫做捱過啦, 可以去食晚飯, 都係為咗食呢間牛雜河咋, 可能肚餓, 特別好食! 返到屋企9點幾, 快手趕佢地沖涼瞓覺, 陪老公睇埋波但都睇唔哂, 點幾我都要瞓啦!
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言