2016年10月3日 星期一

3/10/16


3/10/16   MON   HOT

今日仲仲竟然要人叫先起身返學, 放假又唔見佢瞓到7點都唔起身, 可惡! 揍咗仲仲返學, 老公話佢有D感冒要請假, 於是車我返公司先囉, 買個早餐就返去慢慢食啦, 之後都係寫番日記開吓會咁GE! 午飯去咗買飯攞埋唔記得攞的大相, 下午就開始咗一輪的whatsapps戰了, 其實你話好大戰又唔係GE, 只係為咗旅行食GE問題, 展開咗好漫長的對話! 講嚟講去兩件事, 第一就酒店房, 佢好堅持為咗慳$75同儲asiamile, 所以要重新訂過, hotels.com得番1間房, 要一邊訂一邊放房先可以重新訂過哂3, 但最終我同Gloria都否決咗我地兩間房重訂的議案, 我地又唔洗儲asiamile, 又覺得$75可以豪比佢, 唔想咁複雜! 咁都算解決咗啦, 係我要等佢地rebooked咗之後我又去cancel番啫! 第二樣就係食GE問題, 亦係最大的問題, 因為佢又要就個囡又要顧個媽, 咁講真我真係一路都提意係食海鮮, 只係怕溫泉完會夜, 海鮮會收檔, 冇嘢食時要有backup, 但佢就講到我非吃不可個北非菜咁! 因為我睇過其實都有唔油膩GE食物, 不過佢咁堅持, 咁我連backup list都放棄呢間囉! 另外就係夜市問題啦, 話婆婆不能行太耐, 要食咗七八成飽再行嗰隻, 其實就係因為我一句: 其實行夜市當晚餐我OK! 佢嗰種講法, 係會令人聽到好礙耳, 講到瑩婆婆會死頂呀, 會忍住腳痛然後返去食藥, 死頂咗返去有咩事就唔好! 咁其實我地有兩架車, 到時真係唔想行, 係可以喺車坐, 坐都唔想咪直情返酒店先囉, 好多嘢係可以好靈活, 但唔好講到我害你阿媽咁! 佢都搞到我成晚都好困擾囉, 晚飯我地出咗去食嘛, 又不停喺到whatsapps, 晚上返到去又係咁, 我同Gloria喺呢到講咗好耐電話, 其實就唔係唔可以, 但不是以你們全家為中心, 好似上次講去巧克力農場個問題, 又係因為怕阿婆悶, 整完朱古力就算, 我想整香芬呢part要講幾次先話OK, 仲要係我解釋其實嗰到都有好多嘢睇, 唔會悶! 佢個重點都係又要就囡又要顧阿媽, 咁照顧老人家需要係應該, 但主要係生理上的需要, 而唔係悶唔悶GE問題, 我好憎佢呢個point, 你估我陪D細路睇玩具時唔悶GE, 但你帶得佢出去睇, 你就遇咗個時間係要悶, 咁你就得個囡玩樂園, 就就唔到個阿媽會悶架喎! 仲要我地選的樂園, 連住商場, 可以有好多嘢睇呀食呀行呀坐呀咁, 仲想點! 真係講起都火!

沒有留言:

張貼留言