2016年10月24日 星期一

24/10/16


24/10/16   MON   HOT

今日要過商會開會, 不過我都返咗公司浦吓頭先囉! 朝早仲爺又一早起身啦, 反而應該起身嗰個就要叫一輪先, 我要忙住整飯喎, 真係好怕咁樣, 仲仲送哥哥落樓時又變咗嗲仔, 痴住我唔放! 揍咗佢地我就返公司啦, 只係寫番吓日記, 攞吓嘢交代吓咋, 10點幾就閃了, 過到商會開始寫寄掛號嗰D, 12點去食晏, 回來後繼續做, 今日李太又上嚟, 議員又上嚟, 攞咗一大輪, 開哂會已經4點幾, 真係好耐未試過咁遲, 仲要去接子元放話劇喎, 行得過去接佢都已經5:15, AEON買咗少少嘢就行返去撘巴士, 返到屋企叫子元沖咗涼先, 我就hea6:30先煮飯, 子元都要做埋D功課, 嫲嫲過咗嚟一齊食, 所以老公去咗加餸, 煮起食完我就去咗幫子元對功課, 奶奶好好幫我洗埋碗, 咁等我執埋子元D功課, 條友D時間計法完全錯哂, 教極都係錯, 火起! 老公8點幾出門口去踢波, 車埋嫲嫲返屋企, 我就睇住兩隻豬, 我都唔知自己點分配時間光速做起哂D, K.O.咗仲仲, 還要幫子元溫英文, 叫佢自己溫一溫做咗卷先, 等我沖完涼出嚟幫佢對, 錯咗DGE就知自己唔識D, 都係唯有咁溫先有用! 佢臨瞓前仲識得講, keep起求先做的兩張紙, 星期五返到學校可以再溫喎! 老公踢完波11點幾返到, 仲買咗糖水, 食完睇埋芉月就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言