2016年10月31日 星期一

31/10/16


31/10/16   MON   COOL

今朝好似唔係好夠瞓咁, 但都要起身, 仲要叫埋老公起身, 佢話佢整午餐盒比子元嘛, 咁我就專心搞掂佢地出門口, 老公整起餐盒又再瞓, 佢又瞓得番架喎! 揍咗子元上校車就返學返工啦! 朝早返去都係開吓會咁啦, 跟住都係寫日記做吓自己嘢, 午飯去攞錢順手買飯啦, 跟住老細返咗嚟, 完全阻住哂睇唔到電視! 下午都係做吓自己嘢, 但後來老細過咗嚟, 梗係阻住哂啦, 點都要做吓公事囉! 放工Gloria幫我接咗子元嚟公司, 不過個衰仔喺學校玩話劇玩得顛得滯, 嘔完個人冇哂力咁, 真係完全唔識自控! 放工就返屋企樓下惠康買餸, 返到去就抖一抖執吓嘢先煮飯, 同佢對功課先, 明明派咗英進評卷, 但又唔記得帶番嚟, 由得佢明天欠啦, 要佢付吓責任! 對好功課叫佢改, 佢就喺枱瞓咗, 最後老公返到嚟咪叫佢瞓陣先囉, 食飯出嚟! 食完收拾好洗好碗, 已經8點幾, 子元都仲係未做好我比佢的練習! 結果只可以跑步冇得打波, 但跑步佢又因為兩星期冇跑, 又跑到死死吓咁! 真係好激氣!! 返到上樓交咗溫中文的重組句子同標點比老公教, 我呢排好亂, 冇哂方向點同佢溫! 10點幾沖好涼, 老公今日攰啦明天又要早返公司, 所以佢瞓先, 我睇埋芉月先瞓!

沒有留言:

張貼留言