2016年10月19日 星期三

19/10/16


19/10/16   WED   RAIN //黑雨

今日朝都有D, 仲爺冇一早起身啦, 瞓晏D咪好囉! 搞掂揍仲仲返學啦, 老公要出去旺角買嘢, 車咗我去學校就閃, 點知南橋又撞車, 我地繞路行北橋, 總之幾經辛苦入到去, 我地喺街市落咗車行過去! 我揍完仲仲要行去撘地鐵呢! 返到公司都係做吓自己嘢啦, 午飯後睇電視囉! 下午又要開會啦, 一路開個天氣就一路差, 本來已經係黃雨, 跟住變咗紅雨, 最後仲黑雨添! 咁都冇咩, 反正唔可以走, 點知4點幾子元打嚟, 話佢冇帶功課袋返屋企, 結果要我返學校攞, 又唔可以等喎, 黑雨下過一過去學校, 濕到under都濕埋, 真係攞命! 放工時就停雨! 返到去梗要丙吓佢啦, 快手返去叫佢做埋D功課囉, 因為今日出去AEON食晚飯, 好在佢都喺老公來接我地時做哂! AEON食蒸飯, 食完我同奶奶就shopping, 老公就帶兩個去睇玩具! 9點幾先走, 送埋嫲嫲返去就回家, 沖好涼快手趕哂佢地去瞓我就沖涼, 要睇電視呀, 又要摺衫啦, 睇埋芉月就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言