2017年1月10日 星期二

10/1/17


10/1/17   TUE   COOL

如常返學返工啦, 琴晚都好夜瞓, 所以大家都唔多願起身! 揍咗仲仲返學就返工啦, 今日都唔算多嘢做, 老細又返咗大陸, 所以好Free! 午飯後吹吓水睇電視啦, 4點幾時就要落去揍子元去敏瑩屋企, 因為婆婆要覆診, 所以要搵人接收佢! 講咗十萬九千次要靜唔可以阻住人地溫書, 好在佢真係合作到冇嘈, 算係咁啦, 但要抄GE嘢抄到晚上都抄唔哂, 叫佢寫字真係好難! 老公今晚約咗同事食飯, 咁我同佢兩個食雞胸肉荷蘭豆長通粉, 8點多佢兩個沖涼時我就抺地啦, 點知個衰仲竟然掉咗條面巾落廁所, 子元又係豬GE, 洗鬼走出嚟話我知咩, 第一時間執番佢咪得囉, 就喺佢開門講我知時, 仲爺就一手沖咗條巾走, 嗰吓我真係嚇顛咗, 因為實在有太多塞廁所水浸屋的經歷, 打比老公佢叫我唔好郁住, 再倒哂支通渠佬落去囉, 之後係咁黑面隻衰仲, 真係好嬲佢呀! 著好衫食完奶就趕佢去瞓, 然後又要叫笨元抄埋D常識, 跟住都係比番作業佢做, 冇咩卷比佢做, 下學期可能都要再買, 真係買練習都買到傻, 做完常識又要溫埋音樂, 今次考五線譜嘛, 原來佢真係唔多清晰, 好在有教一教啫! 搞掂呢D就到練鼓, 真係好忙呀佢! 我都唔弱, 因為要影印D數學佢明天喺婆婆到溫! 所以摺好埋衫都已經12, 712真係攞命!

沒有留言:

張貼留言