2017年1月8日 星期日

8/1/17


8/1/17   SUN   HOT

今日真係好熱, 真係應該開冷氣! 朝早仲爺又7點唔夠嘈醒我, 真係火都嚟埋! 最終我地都拖到9點先起身, 之後仲仲出咗去搞阿哥, 叫做可以瞓吓醒吓, 最終起身係因為又要解決佢地D爭執! 笨元有時真係唔識變通, 細佬係錯但佢個解決方法又係錯, 咪愈來愈錯囉! 梳洗完出去食得早餐嚟都已經11, 回家叫子元快默吓D中詞, 12點又要學鼓, 所以又出咗去, 咁咪得番我同仲仲囉, 比佢玩陣先因為我要吸塵抺地, 跟住就同佢溫吓數字, 用咗龍校長個方法, 好似真係有D效咁, 每日練吓希望真係work! 笨元回來就開始溫中文, 先係讀吓課文, 跟住就溫修辭, 最後就係做卷, 咁佢做時我又可以做其他嘢, 仲仲3點幾踢咗佢入去瞓, 叫做可以靜吓! 溫到6點幾先出得去食飯, 午餐只係蒸咗D燒賣食, 不過出去前同佢對卷都係激死我, 好多無謂錯囉, 所以我話食完飯回來要再做多次卷囉! 去玩去食元氣高速線時就笑笑口, 返到嚟沖好涼要做卷就黑面, 做到10點幾都未做完真係到我火囉! 終於K.O.完佢可以去沖涼, 老公又要同佢練非洲鼓, 所以11點幾12點佢先瞓, 明天都唔知有冇精神!
 

 
 
 

沒有留言:

張貼留言