2017年1月20日 星期五

20/1/17


20/1/17   FRI   COOL+

今日仲爺又係一聽到鬧鐘就起身, 所以一定要帶埋佢落去啦, 搞掂就返學, 今日仲仲著華服, 所以早D返去影吓相咁, 幾好玩GE! 跟住我都係返工啦, 開吓會無無聊咁又一朝, 今日送咗水機嚟, 又要執吓地方咁囉! 跟住都係做吓自己嘢! 放工返去執埋子元游水嘢就去接佢, 順手幫程生帶埋敏瑩上小童, 八咗佢考成點, 原來佢都唔係太好, 平均都係高子元十分八分, 咁今次D卷真係好深! 揍咗佢去游水就回家啦, 執好嘢兵分兩路, 老公同仲爺去美心買飯, 我去揍子元放游水會合, 食完老公就同子元踼波, 我就同仲仲返屋企, 都係捉佢沖涼瞓覺! 然後就到我沖涼, 跟住有4機衫等我, 足足摺咗兩個鐘! 佢地差不多12點先返, 快手沖好涼仲食咗宵夜先瞓!

沒有留言:

張貼留言