2017年1月18日 星期三

18/1/17


18/1/17   WED   COOL

今朝仲仲都扭計, 知道自己遲咗起身冇得落樓就喊, 著衫時又扭! 返到學校先好笑, 係咁低住頭, 除咗鞋就攞住衝去鞋櫃, 都冇望清楚鞋櫃到咗未, 衝到去唔見個櫃先打個突, 佢真係好詼諧! 返到公司都係做吓公事做吓自己嘢啦, 今日主力係到計劃吓個廚房點搞! 午飯後都係hea吓睇電視啦, 下午老細返咗嚟, 都唔算煩住GE, 有經理比佢煩嘛! 咁我咪又繼續做自己嘢囉! 放工去接子元同子慧, 問佢兩個中文派咗咩成績, 子元得60.5, 其實我都預咗死亡之卷係差, 但剛剛合格都要D時間調節! 行返去先order壽司, 跟住去大家樂交收咗子慧比慧婆就買埋燒雞餐, 再去攞埋壽司就撘小巴返屋企! 老公佢地7點到返到, 就開餐食嘢, 不過仲爺都唔係好食, 我地邊食就邊講吓我整起咗GE廚房設計啦, 大致老公都話OK, 係要再fine tune! 仲爺今日同個地下好親近, 跌咗幾次喊咗幾次! 8點幾老公車嫲嫲返去, 我就同佢兩個沖涼瞓覺啦, 子元就去做埋改正, 但一路改都一路話唔識, 老實我睇完都要D時間去諗點改, 比我做呢份卷我都唔擔保高分! 10點多趕埋子元去瞓我地就可以沖涼, 之後都係摺吓衫, 老公就睇吓D裝修囉, 都要計劃吓!

沒有留言:

張貼留言