2017年1月2日 星期一

2/1/17


2/1/17   MON   WARM

最後一日假期, 選擇咗參加柏仲K1的聚會! 因為10點開始, 所以都唔可以太晏起身, 8點半起得身搞掂行都9點幾, 仲要食埋早餐呢, 所以去到都10點幾, 大家setup好嘢就開始自我介紹, 仲爺梗係唔識自己講, 好在有個哥哥一齊咋, 介紹完就先影121月生日的相, 仲爺一早霸定個靚位, 大家影完相就開始玩吓集體遊戲, 笨元做小幫手, 佢又發揮佢的認人能力, 邊個同邊個一組之前邊個贏邊個輸都走唔出佢法眼, 不過佢係有時太嘈囉, 又冇禮貌, 有時呢D位咪蝕哂囉! 玩咗兩個集體遊戲就食咗午餐先, 大家都好有準備, 我地就只係食蛋糕麵包, 不過都唔太餓GE! 食完嘢就到玩分組遊戲, 不過仲爺對呢D遊戲興趣一般, 雖然玩嗰時都OK, 但佢的參與度不高, 鍾意周圍走多D! 子元2:15要學鼓, 所以最後玩手掌畫時佢已經閃了, 好在柏仲都算合作, 亦玩得唔錯, 洗完手大家影埋合照就閃, 老公都過番嚟接我地, 過去接番子元放鼓班就去食嘢, 竟然去咗飲茶, 因為到到都咁多人, 老公話不如排飲茶! 飲得嚟返去都四五點, 沖哂涼趕仲爺去瞓, 子元就做埋D工作紙, 我就做家務咁, 老公就瞓鬼咗, 我之後都hea, 只係對完工作紙就算, 冇再開其他科嚟溫! 7點幾仲爺瞓醒, 叫老公煮晚飯, 食番D雪藏嘢同烏冬咋, 之後Berry 攞咗D蕃茄上嚟, 又吹咗陣水咁啦, 10點多趕子元去沖涼瞓覺, 我地就睇埋劇12點幾都瞓!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言