2017年1月17日 星期二

17/1/17


17/1/17   TUE   COOL

今朝都係如常咁返學啦, 仲爺又喺出門口前起咗身, 局住帶埋佢, 點知兩個爭出門口爭到唔記得攞視藝袋, 落到校車先發現, 我又要跑上去幫佢攞番, 好在校車肯等埋佢咋! 跟住返上去同仲爺換衫返學啦, 不過今日係daddy揍佢, 我就去同荔天班阿媽食早餐, 因為今日買書, 食完早餐吹完去買, 返得公司都係9點幾啫! 之後都係做吓公事做吓私事咁啦, 今日都唔算太忙, 係中午老細返咗一陣啦, 下午又返咗陣, 好在我都有D公事攞出嚟做吓啫! 放工去接笨元啦, 又要攞埋D書又要買餸都幾係重, 回家快手煮飯, 子元就自己做埋視藝, 係佢最叻的水墨畫! 跟住都係食飯洗碗吸塵抺地, 老公去咗踢波, 我比子元同仲仲溫完書就沖涼, 仲爺唔肯坐定溫嘛, 我就出動衣架囉! 打完一次叫做坐定囉! 跟住都係沖涼瞓覺啦, 睇吓笨元今日派的卷, 數學琴日派咗得71, 今日派英文77, 常識87, 都算啦, 佢都係錯D唔小心, 咁嚟緊食咗藥, 睇吓係咪真係集中好咗, 少咗唔小心! 10點幾趕佢去瞓, 我仲要包埋佢D書同摺衫, 老公11點幾回來, 條友沖完涼走去食麵搞到我又食埋一份, 可惡!

沒有留言:

張貼留言