2017年1月13日 星期五

13/1/17


13/1/17   FRI   COOL

今日都好忙呀, 因為要趕好明天annual dinner的文件! 朝早都係咁揍仔返學啦, 返到公司都係做吓公事做吓自己嘢啦! 又要開會咁囉, 邊有咁多嘢開呀! 午飯要去買飯, 然後都係睇電視啦, 下午開始好忙好忙, 因為唔覺唔覺有咁多嘢要印又要cut, 我一向都大頭蝦架啦, 要數幾廿次先安心! 最慘係去到利是嗰part, 因為要同會計夾嘛, 但原來人名個list有人double, 老實講我係冇對清楚, 但個list都唔係我create, 經過咁多對眼都睇唔到, 咁都唔洗咁GE語氣同我講嘢架, 搞到放工前的氣氛幾差, 放工後忍唔住同Gloria, 真係唔呻會爆! 返到去攞齊游水嘢就出去小童接笨元, 老公趕得切嚟接我地就唔洗行啦! 今晚約咗敏瑩佢地去Aeon晚飯, 不過我地要等笨元游完水才到, 佢地玩住卡先! 放咗游水就快手接埋笨元過Aeon, 先去食coco, 我都覺得我地好嘈呀! 食完佢地就去玩卡機, 兩個細就睇玩具, 玩卡機玩到10點幾, 我幫子元排多轉, 等佢玩夠兩次滿足D! 不過有時要睇埋仲爺就有難度, 因為佢同婷婷周圍跑! 咁到子元已經玩到第一次時, 已經好夜, 我又已經頂唔順仲仲係咁跑, 所以抱住咗仲爺去睇住子元玩機, 好在抱住咗佢咋, 因為婷婷又自己kick跌咗自己, 又用個樣落地, 撞到個嘴, 喊爆! 我都同gloria, 婷婷平衡感係有問題, 不過佢父母唔去幫佢都冇辦法! 回家沖涼瞓覺, 明天又是忙碌的一天!

沒有留言:

張貼留言