2017年1月23日 星期一

23/1/17


23/1/17   MON   COOL

今日仲爺請咗病假, 我揍子元落樓時佢又醒咗走出嚟, 但我已經勁趕, 唯有由得佢喊, 叫老公搞掂佢! 返上嚟先呵番佢食藥食奶囉! 老公直接揍佢去嫲嫲到, 我就hea到夠鐘返工! 返到去都係做吓自己嘢啦, 今日冇咩趕喎同埋已經勁holiday mood, 所以冇咩等別去做嘢! 午飯去買飯, 然後都係hea吓睇電視, 下午老細返咗嚟, 不過都係喺嗰邊開會等等, 冇咩阻住GE! 放工即閃去接子元, 然後返去買飯盒咋, 今日得我同佢食, 老公約咗人出去食, 仲爺痴DGE, 所以等仲仲返到嚟就烚埋個菜食得, 仲可以帶埋飯, 跟住吸塵抺地, 勁多日冇抺囉好dirty! 8點幾捉佢地去沖涼, 比仲仲食埋藥9點就K.O., 又再執吓嘢先沖涼囉, 執咗鞋櫃同五筒櫃頂, 都係慢慢執吓D嘢算囉! 老公10點多已經返到嚟, 不過佢話好攰呀, 所以沖完涼一陣已經瞓, 11點都未夠呢! 咁我就唯有自己睇電視摺衫囉, 12點幾先瞓!

沒有留言:

張貼留言