2017年1月26日 星期四

26/1/17


26/1/17   THU   COOL

今日兩個都放假啦, 老公都請咗假, 因為嫲嫲今日要覆診, 所以老公要做揍仔公! 朝早先車咗我返工佢就揍兩隻嘢入去啦, 今日我都係冇咩忙, 所以都係hea吓咁啦, 午飯後去咗Aeon shopping, 下午都係做吓自己嘢hea, 又要整吓公司D過年裝飾, 等到收工就閃了, 老公嚟接我去Aeon, 由於食咗tea所以都唔多食得落飯, 咁都食咗D GE, 食完就先去買咗過年送的禮物, 然後去12蚊店睇吓有冇嘢買, 跟住就揍子元去學鼓, 老公就車嫲嫲返咗屋企再嚟接我地, 送埋我地返屋企佢就同小圈子踢波, 我又要一打二, 仲換衫床單去洗, 不過就冇抺地, 因為仲爺食咗藥眼瞓, 奶都唔飲走咗入房上咗床又唔蓋被! 咁貼好埋D揮春就沖涼, 然後K.O.笨元我就摺衫乾衫等等, 做到12點幾, 老公都12點幾先返, 等佢沖埋涼hea陣先一齊瞓!

沒有留言:

張貼留言