2017年1月21日 星期六

21/1/17


21/1/17   SAT   COOL

今日長週, 仲爺6點幾開始嘈, 其實我長週可以瞓到8點架, 點解唔比我瞓晏D! 仲爺仲要扭喎, 又唔知佢扭咩, 最終7點幾我都要起身, 咁搞掂就出門口, 揍笨元去畫室, 然後老公再車我返公司! 10點多老公打嚟話摸到仲仲發燒, 帶佢去睇醫生, 咁我就要偷走出去接笨元放畫班, 再接佢嚟公司等到我放工囉! 返到去仲爺剛瞓醒, 咁見佢又冇咩, 咪照出去朗豪坊睇moichiichi, 原來係去主題餐廳, 仲爺睇到實開心, 不過都要排吓隊咁啦, 同埋又唔算好多公仔, 食物上亦唔算有好靚的公仔, 唔係太值! 食完再上去睇咗陣LEGO就回家, 因為老公話約咗盈暉個設計公司傾吓, 由於怕兩隻細阻住傾唔到, 於是找人托兒, 點知約咗6:30, 我地去到鋪頭冇人在, 老公打比條友佢話泊緊車, 咁就等一等啦, 但等到7點老公再打比佢佢竟然唔聽電話, 我咪用我個電話打比佢囉, 咁佢又聽喎, 我咪鬧爆佢囉, 約傾嘢都可以咁不負責任, 點交間屋比你呀! 跟住上去接番子元柏仲啦, 又同嵐媽吹陣水囉! 回家等老公煮晚餐, 仲爺食咗藥早瞓啦!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言