2017年1月7日 星期六

7/1/17


7/1/17   SAT   HOT

今日長周呀, 揍咗子元去畫班就返工, 都係做吓自己嘢啦, print吓卷比子元嚟緊考試做! 放工買KFC返去食, 食完就開始溫書啦, 今日目標係溫常識, 主力都係要佢識字啦, 之前叫佢要抄學習成果架, 但最終只係抄得一課, 咁我都冇丙佢, 只係話陣間問書唔識寫嗰D字要罰抄囉! 咁溫一課問一課, 錯字就記下, 溫哂咁多課就叫佢抄字, 然後做卷, 咁我就有時間做大掃除啦, 6點多叫醒老公出去買晚餐, 點知仲爺6點幾都已經醒咗, 好在佢肯自己玩, 咁我可以繼續對付個廁所! 老公買完晚餐返嚟食, 佢就去踢波, 我就K.O.埋個廁所等佢地可以沖涼! 8點幾開始叫佢地去沖, 之後比仲爺玩陣就要去瞓, 反而係笨元唔肯瞓, 佢要睇勁歌金曲總選喎, 咁今年又幾好睇喎, 除咗頒獎仲一路唱番D金曲, 咁我見佢今日都溫好書, 明天又唔洗早起咪比佢睇囉! 老公11點幾返, 笨元先係啱啱瞓咋!

沒有留言:

張貼留言