2017年1月12日 星期四

12/1/17


12/1/17   THU   COOL

今日要出去開會, 仲爺一見到我換著開會的衫就好誇張咁讚, 比佢笑死! 不過原來同我平日的裝束真係好唔同, 因為返到學校, 副校都問我今晚係咪去飲, 哈哈! 返到去做少少嘢又要準備過商會, 無端端又因為要處理咗D御藥堂產品, 所以我又要將D產品編number! 整起快手出門口, 過到去先食個飯, 再上去開票等等, 堅係多嘢做, 人齊開會我都仲做緊! 今日都好快開完啦, 佢地閃咗我地走, 我仲去咗書局睇吓有冇常識練習啱笨元, 去到地鐵都係39, 見時間尚早就book咗按腳, 快手返到屋企趕到過去按腳叫做啱啱好, 按一part真係唔多夠, 可惜我真係冇兩個鐘咁悠閒去按呢! 回家收拾吓hea吓就過長沙灣, 約咗阿媽食生日飯, 今晚間餐廳又整得特別好食咁喎! 仲爺又好好笑, 首先叫佢同婆婆要講咩呀, 佢就話: 「婆婆, 哎呀講錯咗! 婆婆生日快樂」仲要側面埋一邊話講錯, 真係頂佢唔順! 到出生日蛋糕時, 閂咗燈唱生日歌嘛, 仲爺唱咗一句, 見對面枱望住佢, 佢就喺到怕羞, 人地覺得仲得意囉, 你話係咪咩人都比佢收服! 食完回家啦, 都係沖涼練歌瞓覺囉, 考完試真係輕鬆哂!
 

沒有留言:

張貼留言