2017年1月25日 星期三

25/1/17


25/1/17   WED   COOL
今日子元已經開始放假, 所以可以7點幾先起身, 跟住一齊揍仲仲返學, 食埋早餐, 老公就載子元去嫲嫲到, 我就自己撘地鐵返工囉! 返到去老實講勁悶, 又要搵D嘢扮做吓時都幾係嘢! 午飯後就hea吓啦, 下午已經開始眼瞓, 等收工! 老公嚟車我再入青衣接佢地, 原來嫲嫲去荃灣係去三叔公司團年食飯, 咁老公梗係唔肯去啦! 咁我地就去咗千色店食牛魔, 21小五百幾蚊, 但除咗食牛肉外, 都有好多其他熟食, 仲爺真係食藥食到冇胃口, 所以只係食咗D腸仔, 係咁睇住機算叫做合作, 笨元就食得多過我地, 午飯食得少晚飯就補番, 好得人驚! 食完佢地去睇玩具, 我就去買bra, 幾經掙扎都係買咗嗰個$590, 因為真係幾舒服! 佢地唔止睇完玩具, 仲買咗玩具, 去買埋襪大家都有收穫就回家了, 快手K.O.咗佢地, 我仲想抺埋個門整埋D揮春先沖涼架, 但最終只係抺到門, 未貼到揮春!

沒有留言:

張貼留言