2015年4月13日 星期一

13/4/15


13/4/15   MON   WARM

放咗咁多日假返工, 真係魂魄都未返, 子元都係囉, D趕唔切校車! 返上樓咪餵柏仲囉, 不過條友都有D唔妥, 食完奶又扭瞓, 不過我要返工啦都唔理得咁多, 返到去都係過番D相等等, 話咁快就中午啦, 食完飯就hea吓啦, 下午老細返咗嚟, 完全唔捨得走之餘, 仲搬哂D嘢過嚟做, 因為要曬佢D股票, 心諗關我叉事咩, 有錢你又唔會分比我GE! 但就係到阻住哂囉, 仲要我開始作痛周身骨痛啦, 所以叫老公攞多張籌我睇醫生, 放工去接笨元再撘車去醫院啦, 柏仲已經睇完, 我地去到即刻有得睇, 本來我都未有燒, 但愈來愈唔妥, 食完飯飛的返去我已經好迷吓, 但點都要搞掂埋笨元先瞓得, 嗰時已經發緊燒啦!

沒有留言:

張貼留言