2015年4月1日 星期三

1/4/15

1/4/15   WED   WARM
子元今日開始放假, 我個心其實都放緊假, 但都仲要捱多兩日呢! 今日下午老公要去見工, 所以揍兩隻細入去嫲嫲到, 我就自己買早餐返工, 點知11點幾已經收到電話, 話子元唔肯做功課, 真係比佢激死, 喺電話又氹又話先肯做一部份! 午飯後都係睇吓電視啦, 跟住去咗入票等等, 老細返過嚟架, 但好快就閃, 太好了, 可以專心整吓旅行D, 買埋little big club的飛, print埋地圖咁, 放工先去接敏瑩入青衣, 再去買飛睇灰姑娘, 然後就去別府食嘢, 老公去揍柏仲子元落嚟, 程太都6點幾過到嚟! 夠鐘就入場啦, 真係幾好睇喎, D嘢全部都好靚! 睇到9點幾完, 喺青衣城再影吓大富翁就撘地鐵返去, 都已經10點幾啦, 但柏仲竟然仲未瞓, 仲要已經識咗點樣爬落床, 結果噯完又爬落床走出房, 老公話已經同佢鬥咗一個鐘, 我試吓噯咗佢本來瞓咗架喎, 但我都未去沖涼佢又係到拍門, 最終老公再噯多次, 可能隻豬已經筋疲力竭, 唯有瞓! 等我沖好涼, 又要睇埋子元D功課, 執埋明天去婆婆屋企做的功課, 叫做可以休息吓, 整個mask, 12點幾瞓覺!




沒有留言:

張貼留言