2015年4月17日 星期五

17/4/15


17/4/15   FRI   WARM

今日如常咁揍笨元返學啦, 柏仲又係6點就醒咗, 比我瞓埋嗰大半個鐘都唔得GE! 揍完佢返上嚟又係食奶啦, 叫醒老公要出門口了, 佢揍柏仲入去, 我就返工啦! 返到去都係做自己嘢, 午飯後hea吓咁啦, 喉嚨好痛冇咩心情, 應該係生咗好多菲滋喺喉嚨嗰隻! 下午老細都唔返, 咁就最好啦, 可以自由吓! 放工先返屋企攞游水嘢去小童接佢地, 見到子元咳得好西利喎, 老公又唔話我知, 我又冇帶氣喺身, 又趕住要揍佢地去深水埗泳池, 唯有頂硬上, 換好泳衣落樓下會合埋子慧, 一揍三過泳池, 又要再返屋企攞氣比佢聞, 咁樣一來一回都幾喺嘢, 剛好8點去番泳池, 但都等到8:10先見佢地出嚟, 子元又咳又嘔咁, 聞咗氣叫做好D, 但都仲係咳, 齊人慢慢行去晚飯地點, 陸生程生已在, 快手叫嘢食, 混混亂亂食咗餐飯, 大家吹吓水咁, 都幾好架, 起碼有幾個星期要咁吹! 9點幾各自回家了, 返到去快手叫子元沖涼食藥瞓覺, 柏仲都係沖涼食奶瞓覺, 唔知係咪夜定琴晚行駛咗Crying control program有用, 佢今晚冇咩扭, 一陣就自己瞓咗! 咁我喺房都hea咗陣冇問走GE! 到我沖埋涼執埋嘢都12, 馬上瞓覺, 超攰!
 

沒有留言:

張貼留言