2015年4月25日 星期六

25/4/15

 
25/4/15   SAT   WARM

今日主要活動係柏仲interview, 可惜子元又要踢波又要乒乓波, 陪唔到柏仲去in! 朝早我揍子元去畫班補課, 老公揍柏仲入嫲嫲到, 等佢可以瞓一覺先! 我就照常返工啦, 放工就直接入青衣, 食咗飯先落去, 不過柏仲又開始多鼻水, 真係麻煩, 唯有食住藥尾先, 但都係咁流鼻水同咳, ! 差不多夠鐘就同柏仲撘巴士落去康傑啦, 去到都係2點左右, 大家要喺出面排住隊先, 咁我地都照排啦, 柏仲算係好合作, 冇周圍走, 只係間中搞吓其他小朋友D衫呀咁, 不過天氣好熱吓都幾辛苦! 終於入到去, 柏仲已經即刻比龍校長捽面仔, 貼好名紙就先入房睇校園同課程介紹! 不過邊睇得到呀, 小朋友又唔肯坐定, 柏仲都唔例外啦! 終於睇完就出去玩車等叫名入去in, 我地都唔玩得幾耐, 因為第二個就叫柏仲啦, 望入2號課室見到莫老師, 仲以為佢in, 原來去3號房, 周老師都認得我地, 先安頓好柏仲比嘢佢玩, 周老師先問我嘢, 佢都問得好搞笑, 係巡例問吓我點解要選康傑, 咁我都巡例答吓啦, 答完問題到柏仲啦, 叫佢將青蛙仔放入另一個碟, 冇咩難度啦, 但之後比車同波佢, 佢淨係想搶, 好在免強都講到車同波個音! 跟住係木板玩具上, 將唔同動物放番原位, 簡直係不可能的任務, 佢只係將D動物疊起咋! 最後係聽指令, 叫佢去遠處攞個包比媽媽, 都做到啦, 但問佢你比個包邊個呀, 佢死都唔出聲! 咁周老師都冇佢辦法, 咪放佢走囉! 出到去仲有禮物攞添, 不過都係奶一支啫! 喺出面同龍校長佢吹咗陣水啦, 都係套吓佢口風, 佢都話舊生一定要留番個位比你, 但都係嗰句啦, 一日未交留位費一日都未安心! 吹完水就返上去嫲嫲到啦, 放低柏仲後出去同老公會合, 接子元放乒乓球, 返屋企沖個身又要出門口, 因為6:10要去荃灣睇復仇者2, 好在趕得切! 其實節奏都幾快, 都睇得吃力架, 我都唔知子元睇唔睇得明! 睇完都8點幾, 嫲嫲打嚟話出咗荃灣, 交收番柏仲比我地喎! 仲諗住輕鬆食個晚飯添, 最終打的返去屋企, 老公買米線, 我返去同兩隻嘢沖涼, K.O.埋柏仲就邊睇電視邊食, 食完抖陣都瞓, 已經勁眼瞓!


沒有留言:

張貼留言