2015年4月9日 星期四

9/4/15


9/4/15   THU   HOT

今日行程係Legoland, 8點多柏仲喊醒, 咁齊齊起身啦! 梳洗收拾好就去食早餐, 不過都幾亂同埋要等位, 估佢唔到! 總算食完就開始入園玩! 在鋪頭睇咗陣就先去玩小朋友友場, 渣吓車仔救吓火咁, D仲仲都叫做玩得, 例如坐吓船仔! 坐火車遊園時柏仲瞓咗, 咁我同子元坐! 之後去Adventure嗰到, 我意然陪子元玩滑水船, 濕到呢! 玩咗好多嘢我都未乾, 終於到食lunch, 去咗食Pizza, OK! 然後玩人手跳樓機, 又玩吓小小遊樂場咁, 再去砌吓車同睇電影, 都玩到三點幾了! 之後到速度game, 笨元初頭都唔肯玩, 比老公叫多次後叫做肯, 但都係驚! 最後又玩濕身, 因為玩水上飛船咁上吓, 但在陸上有制按, 叫做射濕人, 但自己仲濕, 笨元狂玩! 之後又落雨喎, 我地5點都走啦, 返酒店沖好涼, 我再去買Burger King做晚餐, 再去咗寄post card! 再喺漊下玩lego9, 老公返上去K.O.咗柏仲先, 我再同笨元上去, 執行李食吓杯麵, 新山之旅最後一晚了!

沒有留言:

張貼留言