2015年4月15日 星期三

15/4/15


15/4/15   WED   WARM**

今日要返番工啦, 不過個人都浮浮地, 柏仲晚上又成日醒, 等佢食哂西藥就比D珍珠末佢食先得! 由於想食咗藥先, 所以喺屋企找D嘢食咗先, 冇買早餐了! 老公又係喺屋企揍住仲仲, 我就返工了! 不過今日真係好浮呀, 個人呆呆滯滯咁! 呆吓呆吓又一朝, 點知食飯前先整單送貨不成, 明知喺人地玩嘢都要搞到佢, 激死! 最終叫佢送嚟office, 再找司機車過去囉, 最終都叫做搞掂咗啦, 返到公司一陣又開會啦, 幾鬼眼瞓呀! 開完做埋D手尾, 老細走咗整埋D嘢就走人啦, 老公去咗揍笨元學珠心算, 咁我直接返屋企, 柏仲剛瞓醒, 又係到嗲仔, 沖個涼都喺門口嘈你, 不過有奶奶睇住我都放心慢慢沖! 之後執吓屋, 煮飯等老公揍笨元返來, 仲有大包都過咗嚟食, 混混亂亂咁食完飯, 好在奶奶幫我洗碗, 咁我就搞掂笨元功課, 抺埋個地咁囉! 都算早早搞掂D, 但我又好早開始眼瞓, 餵完奶老公k.o.柏仲, 我就K.O.子元, K.O.埋自己, 陪佢時喺佢張床瞓埋, 係老公噯完柏仲出嚟唔見我先入子元房找我呢! 可能瞓咗陣啦醒D, 都未瞓得著, 12點多先再瞓!

沒有留言:

張貼留言