2015年4月14日 星期二

14/4/15


14/4/15   TUE   WARM

今朝簡直係用意志力抬自己起身, 捉咗笨元起身返學, 返到屋企真係頂唔住, 喺梳化抖吓睇吓點啦, 但愈來愈占寒占凍, 應該返唔到工啦, 到八點幾九點免強起身煮咗D粉食咗就食藥, 等老公起身食埋早餐睇住柏仲我就瞓, 足足瞓咗三四個鐘呢, 又要起身食藥啦, 再去大快活食tea, 跟住老公出咗去銀行, 我就同柏仲返去先, 再整番熱D粉比佢食, 然後就食藥, 但我又唔係好瞓到, 5點多時先再瞓, 但老公又要去接番笨元, 柏仲又唔肯瞓, 所以我都係冇咩得休息, 柏仲喺房同廳出出入入十幾廿次後終於爬咗上床喺我手臂上瞓咗, 6點幾老公佢地又返咗嚟, 我都冇理啦, 由得佢一揍二, 食飯先叫我, 都只係食咗少少咋, 冇咩胃口! 沖好哂涼就睇子元功課, 好在佢都做哂, 跟一跟就得, 等佢瞓咗, 老公又K.O.咗柏仲都瞓啦! 柏仲近來都瞓得唔好, 半夜醒之餘哄佢時又多要求又要搞好耐先瞓, 點算好呢!

沒有留言:

張貼留言