2015年4月16日 星期四

16/4/15


16/4/15   THU   WARM

今日都食哂D消炎藥, 但依然唔好, 睇怕都要去藥房配吓藥! 朝早起身柏仲明明瞓緊, 到我地就出門口時佢就起身走出廳, 咪要帶埋佢落去囉, 但因為太晏冇得上車坐! 返上樓食埋奶就等daddy起身可以出門口入嫲嫲到, 我就返工啦! 朝早都係做吓自己嘢啦, 午飯後老細返咗嚟, 好在下午佢有嘢做, 未夠3點就走咗, 可以自由D做吓自己嘢, 都係做吓旅行D手尾, 計清楚用咗咩錢等等! 放工就去接笨元, 條友仔好眼瞓喎, 其實我都眼瞓! 但都要頂住, 好在有奶奶煮飯等等, 返到去柏仲又瞓咗, 咁我可以同子元沖好涼先, 食飯前柏仲醒咗, 咪一齊食飯囉, 飯後有奶奶洗碗, 我真係好耐未試過咁悠閒! 可以睇子元功課, 佢又好生性喎, 雖然有做漏, 但你唔鬧佢, 佢又好快好合作咁做番, 仲執埋書包等! 所以都比佢同柏仲玩, 我就可以抺吓地先, 老公亦都返到, 等佢沖埋涼可以睇住柏仲我就同子元溫默書, 下星期又默英文啦! 默好書比佢玩陣先瞓, 我就餵埋柏仲然後實行“crying control program”, 用咗半個鐘, 出出入入唔知幾多次, 好明顯柏仲係要人陪先肯瞓, 但我係絕不手軟架! 先係噯吓佢陪吓佢, 但一開門佢就喊, 關門佢就爬出嚟, 等咗一分鐘入去抱番佢落床, 如是者都四五次, 我關哂廳燈等我出房時冇咁大差別, 同埋我唔出房住, 而係佢一站起我就放佢瞓低, 放咗十幾次, 佢嬲嬲地咁用被遮住自己唔再爬起身, 咁我出咗房佢都冇再喊, 可能都攰, 亦知道冇得再陪瞓, 放棄咗, 算係第一晚成功啦, 老公話佢明天都想試吓睇吓得唔得喎! 一時痛苦都係為佢長遠好啫! 搞掂D細就可以係咁打機, 哈哈, 12點幾先瞓!
 

沒有留言:

張貼留言