2015年4月26日 星期日

26/4/15


26/4/15   SUN   WARM

今日是平常的星期日啦, 朝早我發咗一陣顛, 應起身嗰D唔郁, 應瞓晏DD就早早就醒, 做咩都唔順咁我難唔顛架喎! 叫做趕得切撘8:40班車去畫班啦, 揍咗佢地上去我地就去食早餐, 然後我揍埋柏仲去惠康買嘢, 老公就等夠鐘揍子元去珠心算! 買好嘢就撘小巴返去, 其實柏仲都攰架, 但放咗佢落地後又唔願瞓, 我唔理得佢咁多住, 執好放好嘢打掃埋先, 佢開始真係頂唔住啦, 咁咪哄吓佢囉, 原來平時daddy抱住到瞓咗先放落床, 唔怪得我放佢落床唔肯啦, 最終照用crying control program K.O.咗佢, 我只係夠時間整起D, 佢就醒咗, 不過應該係咳醒, 噯番佢好在又瞓番, 可以摺埋D! 醒咗就餵佢食飯仔啦, 我同佢齊齊食飯仔, 食完就去玩啦, 叫老公回來時買個將軍漢堡我再食吓, 柏仲又搶我D薯條食, 等子元沖好涼就要佢做功課, 不過佢又要睇running man, 我咪要佢做廣告時即刻入去做吓囉, 一睇完就要即刻做啦, 算佢都好快做起啦! 4點幾老公就出門口去踢波喎, 我地3個就你眼望我眼都唔知玩咩好, 又廢事落街玩, 最終prepare吓嘢食, D餵咗柏仲, 再煮埋晚飯食, 食完都係7點幾咋, hea8點就同佢地沖涼, 再叫子元照顧住柏仲, 我去沖埋涼就餵奶啦, 一飲完就嘔, 不過嘔得出都好, 嘔咗好多痰出嚟, 但就有排執手尾, 好在老公剛返到, 我搞隻仔佢搞塊地, 嘔乾淨瞓得好囉, 我地就食吓甜品咁, 但子元臨瞓都要激吓我, 執書包校服茶點袋執到亂哂龍, 又唔見咗個餐盒, 淨係呆喺到, 唔識諗吓點去解決, 係要爆吓佢先得架, 吓吓我幫你善後有幾難, 但你自己就冇咗個解難能力嘛, 不過都係激到我死架啦! 搞掂佢地咪打吓機囉, 老公就掛住睇波, 但我陪到咁上吓頂唔住, 睇哂步步驚情就瞓先, 一上床就瞓著!

沒有留言:

張貼留言