2017年2月12日 星期日

12/2/17


12/2/17   SUN   COLD

今日約咗阿婆飲茶, 但飲飲吓時打鼓miss先打嚟話星期五補嗰堂係補19/2, 所以今日係要上的, ! 咁都冇辦法啦, 都係要再約過幾時補架啦! 飲完就送子元去踢波, 因為車程上仲仲瞓咗, 所以要只係我返屋企做家務, 由得仲仲喺車瞓, 廢事郁醒佢仲煩! 等佢地踢完回來放低嘢就出去睇裝修D, 兩隻嘢都算合作架啦, 係會搞吓D水喉咁囉, 睇咗好多間都有D眼花撩亂, 睇完就去番太子嗰到食嘢, 然後就返屋企, 去咗惠康買咗少少嘢, 本來諗住叫pizza, 但真係好貴, 最終都係自己煮算啦! 食完唔知係咪太攰但又好多家務要我做, 而佢地幾個又唔合作, 我又燥底啦, 開始黑口黑面, 咁係呀嘛家務係永遠都做唔完, 煮完飯又一定要洗碗吸塵抺地跟住做, 仲有衫呢又要洗又要乾又要摺, D全部都係好刻板的工作但又沒完沒了咁要做, 你地唔幫不特止仲要勁冇手尾執死我, 我堅係火囉! 真係想一走了知! 咁最終梗係冇走, 我都係想落去跑吓啫, 但天氣真係凍, 陣間凍親又係搵自己笨! K.O.哂兩個就沖涼, 然後咪又係摺衫囉, 好苦悶呀!

沒有留言:

張貼留言