2017年2月28日 星期二

28/2/17


28/2/17   TUE   COLD

今日臨揍子元出門口時仲爺先醒, 冇辦法要推番佢入去比老公, 見佢眼淚流流咁又真係幾慘! 返得上樓出門口唔知點解又咁遲, 返得學校都過哂8:30, 不過冇咩人都唔洗排隊! 今日返到公司都忙忙地啦, 老細又話要點改坐位呀等等, 時間過得好快又食飯啦, 掛住打機都唔記得落去入票, 唯有明天入! 下午就開始砌抽獎的人, 做吓做吓又一個下午! 放學就去接笨元然後入青衣, 今日嫲嫲西曆生日, 佢話煮飯返去食! 返到去覺得好亂好亂, 兩個又周圍走啦, 咁我都盡量咩都睇唔到, 因為想找找大包有冇裙啱我星期六著, 到開飯時本來我裝緊湯, 仲爺一個波踢埋嚟我塊面到, 結果我一郁就將枱邊碗湯撞咗落子元到, 好在已經涼咗, 唔係就慘! 叫老公捉仲爺埋一邊丙, 我地就清理現場啦, 之後都要打仲爺手仔架啦, 不過食飯時又係衰, 成日要捉番佢埋嚟, 好在都叫自己食哂! 執好枱咪食蛋糕, 大包話個蛋糕係喺日本好出名, 全部原材料都係日本嚟, 原價要600, 佢平買都要200, 咁你話超級好味又未至於, 若要600幾真係唔值! 食完都差不多老公去攞車, 我地返得屋企都9點多! 經過今晚餐飯, 我忽然覺得裝修時真係住唔到喺嫲嫲到, 一來其實地方真係唔大, 大包D嘢又多, 二來兩個細喺到好顛, 我怕最後係大家都成日發火! 所以都真係要重新考慮租地方住! 晚上對好哂兩個D功課都11點囉, 堅係攰呀! 沖好涼摺衫時繼續睇Harry potter, 差不多1點先瞓!

沒有留言:

張貼留言