2017年2月5日 星期日

4/2/17


4/2/17   SAT   WARM

今日名義上終於係要開工啦, 所以朝早都要快快手起身出門口, 仲爺係鬧鐘響又一齊起身啦, 叫老公車咗我返工先送笨元去畫班, 今日子元的活動好豐富呀, 畫班後約了Lincoln打籃球, 然後踢波亦開鑼, 跟住仲要返學校打乒乓波, 最後係小團子團拜, 所以佢一日係full! 我呢返到公司開吓機過吓相, 跟住就係喺office影吓相, 然後就落去鋪頭拜神, 跟住去富豪食午飯, 食到1點幾, 老公可以嚟接咗我先, 然後去球場接番子元去踢波, 跟住就返屋企先啦, 捉咗仲爺去瞓覺, 老公瞓埋一份, 3點多叫醒老公去接子元, 仲爺仍未瞓, 我咪嚴刑局佢去瞓囉, 跟住就執吓屋hea吓啦, 要裝修就要慢慢執架啦, 掉咁D垃圾都係好事! 子元返咗嚟又叫佢一齊執, 5點幾等仲仲瞓醒就去健屋企, 先去會所會合D細路玩吓, 但子元比非洲對囝囡激到, 咁見時間都差不多不如返上樓啦, 等齊人就開飯, 先服侍完兩位少爺碗飯我地先食, 不過呢間外賣堅係唔掂, D餸勁少囉, 算啦求奇食D今晚返去食杯麵啦! 期間要睇住仲爺其實都攰架, 同埋一屋都係細路真係好嘈, 非洲嗰兩件其實都唔弱, 所以玩到8點幾影埋大合照, 都差不多要走啦, 返去同佢地沖埋涼, 仲爺當然去瞓啦, 子元就比佢睇埋電視先囉, 星期一都開學又要打回原形架啦!

沒有留言:

張貼留言