2017年2月5日 星期日

5/2/17


5/2/17   SUN   WARM

今日冇咩特別活動, 係時候回吓魂! 而家星期日朝唔洗趕畫班可以hea吓其實都係好事, 差不多11點先出門口去食早餐, 食完就送子元去打鼓, 我地就去買吓日用品, 接番子元後老公先車我同仲仲回家, 然後才送子元去踢波, 咁我同仲爺喺屋企都係無所事事啦, 佢係咁玩玩具, 我就梗係要佢學識執啦, 今朝已經用衣架威嚇佢先執, 下午呢轉好少少啦, 總之以後都要逼佢自己執, 我唔信迫唔嚟! 咁佢有佢玩玩具, 我有我執嘢, 清吓D櫃筒咁! 老公佢地3點幾返到, 各有各做吓嘢咁, 4點幾真係好餓, 去食個唔知午餐定tea, 然後就去咗傾裝修, 老公話去健介紹嗰間, 因為經過佢過濾都有番咁上吓保障! 咁一傾基本上就係落實, 仲比埋訂8號嚟訂尺! 走嗰時都差不多7, 老公又趕住8點去踢波, 所以送咗我地返去就閃, 我地買咗粥諗住返去快手食, Barry兩公婆又上嚟拜年嘛, 所以等佢地走咗, 8點幾先食嘢, 快手沖埋涼就趕佢地去瞓, 明天真係回復正常啦! 咁老公11點多返到嚟, 買咗外賣食, 順手可以明天帶飯, 不過唔知係咪油膩得滯個肚唔多舒服!

沒有留言:

張貼留言