2017年2月15日 星期三

15/2/17


15/2/17   WED   COOL

今日過去商會開會, 完全唔洗返公司啦, 朝早趕到唔記得比藥子元食, 快手返上樓叫醒老公梳洗換衫出去學校攞比佢食, 但去到剛剛8, 已經排緊隊, 又唔知佢排邊喎, 見到校長比較得閒, 所以都要問佢, 餵咗子元食藥就揍仲爺返學, 大把時間食埋個早餐先上去! 揍咗佢我就撘地鐵過商會啦, 9點幾已到, 係咁寫呀寫做呀做, 忙過喺公司呀! 10點幾D老細開始嚟, 梗係要拜吓年逗利是啦! 11點幾開會, 因為有個議程解釋咗好耐, 12點幾才散得, 仲要行落去酒樓, 齊人開飯都1點多, 好在食到2點幾啫, 不過等埋單等等仲要上返去攞袋, 走得都3點幾, 返到美孚買埋餸, 回家煮肉骨茶, 整到5點到先出門口去接笨元, 好在佢地都遲放, 去到啱啱好! 直接返屋企等佢做功課, 我就做家務, 老公返到嚟話佢老細約咗佢地出去, 咁佢食完飯就閃, 都冇法啦, 咁食完好好味的肉骨茶就閃, 我就比佢兩個睇陣電視, 等我吸塵抺地, 之後叫子元同仲仲沖涼啦, 我就要睇功課! 等仲爺沖好涼同佢對功課時發現佢做錯咗數學咪再教囉, 點知又去番認唔到數字咁, 愈教愈火又燒起咗我條痴根, 結果我真係打佢, 教極都唔明絕對係會令人扯火, 唔係一開始就扯架, 但當你用咩方法佢都係唔明咁, 顛係正常架喎! 打完做完我再由頭教過數數=數字的概念, 又摟番囉, 咁大家都冇咩事, 刷牙瞓覺! 到子元未做視藝, 又喺到趕, 我沖完涼佢都未油到20%, 最終都係要幫佢手, 做到11點先搞掂, 老公12點多就返到嚟, 比平時踢波仲早呢!

沒有留言:

張貼留言