2017年2月2日 星期四

2/2/17

2/2/17   THU   WARM


今日老公要返工啦, 所以我要一揍二! 不過又冇我想像中咁辛苦, 可能我起身已經9點幾, 佢地基本上就一早起哂身架啦, 只係我唔想郁啫! 咁起身梳洗後, 就同佢地兩個出去食早餐, 推車仔出去唔洗追仲仲舒服D, 食完就去買餸, 然後去遊樂場玩番半個鐘先返屋企, 比子元自由時間, 因為我要捉仲爺做功課, 佢做到臨尾係咁喺到打喊路, 真係頂唔舒佢嗰個樣, 點都要迫佢做埋先呀, 做得嚟都點幾, 放佢地玩陣我就煮午餐, 都係簡單地食烏冬咋, 食完就趕仲爺去瞓, 我話瞓醒先有得踩滑板車, 所以佢都好合作去瞓, 但佢瞓醒已經天黑, 嫲嫲又話出嚟一齊出街食, 但佢落樓嗰吓都要攞埋個滑板車! 等仲爺瞓咗我就同子元對功課, 然後就自由時間啦! 6點幾7點老公嚟接我地跟住就去咗食牛魔, 返到嚟找letty, 佢又差不多返到樓下咪約埋玩陣吹吓水才回家, 快手整好嘢捉佢地瞓啦!

沒有留言:

張貼留言