2017年2月22日 星期三

22/2/17


22/2/17   WED   COOL*

今日仲爺又同我一齊彈起身, 又要一齊落去囉! 揍咗佢地返學就返工啦, 開會都開哂我D時間, 呢排真係好充實, 淨係諗排位企位坐位襟花嗰D都有排我煩! 午飯後就hea吓先啦, 下午又再開始貼嗰塊磨貼, 今次分3張貼終於成功! 之後又開始做商會D, 做到放工閃人了, 返去買餸揍笨元, 回家馬上煮飯, 笨元話佢做哂功課, 咁就叫佢做咗視藝, 煮好飯食埋就沖涼, 子元教仲仲做功課, 我就幫子元對功課, 等佢地玩陣都要瞓啦! 點知收到程生電話, 話敏瑩漏咗本英文書喺功課班, 想我地print第三課比佢, 咁咪print, 本身話叫程生過嚟攞, 但我話叫子元明早餐比敏瑩咪得囉, 但最終, 程太再send msg嚟話敏瑩怕明早找不到子元, 驚到喊喎, 叫晴晴print! 老公睇到就發火囉, 叫我打比佢話已經print, 叫程生過嚟攞, 話而家喊大哂呀, 係咁媽媽叉叉! 最終程生咪過咗嚟攞囉! 我沖完涼摺埋衫都11點幾, 不過今日唔係咁眼瞓, 打吓機先瞓!

沒有留言:

張貼留言