2017年2月26日 星期日

26/2/17


26/2/17   SUN   COLD

今朝其實7點就比仲爺叫醒咗沖奶, 但我完全唔想理佢, 到第二轉8點幾佢都係要我開奶, 最終我都要屈服, 叫子元食埋藥我再瞓, 但已經瞓得唔多好, 所以好辛苦! 10點幾一定要起身啦, 子元12點要學鼓, 帶佢去食個subway, 我地就揍咗佢入去先去食嘢, 等佢學完就應佢要求去科學館睇恐龍展, 不過原來所謂恐龍展根本就流流地, 全部都係電腦囉! 好在其他展覽都可以! 睇到3點多回家啦, 我頭痛到爆, 喺車瞓咗陣, 但返到上樓老公瞓得仲快, 我去完個廁所出嚟只係見到一地玩具, 周圍都亂七八糟! 個人好灰, 仲爺應該瞓又唔瞓又唔做功課, 陸生又淨係識瞓, 一時火起我又掉D哂衫呀被呀落地, 換哂衫著哂鞋想出去, 不過比子元攔住, 我灰到走咗入廚房喊, 子元真係大個仔, 快手清咗個廳, 叫仲爺攞功課出嚟做, 最終我都claim down, 同仲爺做咗功課, 子元就自己溫默書同做我之前叫佢做的練習, 暫時信佢真係做到先啦, 默書可以放吓手! 因為我真係冇心冇力了! Hea咗陣就想睇電視, 結果就真係hea, 6點幾7點叫醒陸生出去食晚飯, 去咗食COCO, 子元又可以玩吓機, 仲爺又學阿哥玩, 似模似樣咁囉, 但阿哥咁乖執玩具又唔見佢學! 9點多回家沖涼瞓啦, 我地11點幾都頂唔住瞓了!

沒有留言:

張貼留言