2017年2月16日 星期四

16/2/17


16/2/17   THU   WARM*

今日都係如常咁返工返學啦, 仲爺又早過個鬧鐘嘈醒我, 又要一齊落去咁啦, 揍哂返學就返工啦, 返到嚟都係吹水多, 午飯同同事出去食, 諗住早少少去睇吓嗰間salty pigger有冇位, walkin都話冇, 唔休做咁! 咁咪行返去第二間再找囉, 點知調頭時見到artists, 係愛回家的馬壯同吳家樂, 佢地應該係拍馬家開飯啦, 早知走埋去集郵啦, 但人地行緊返去保姆車, 唔係咁好意思GE! 最終去咗D2食一間類似便當的, 都幾好味呀! 下午都係做吓公事啦, 真係就嚟商會就職啦, 唔做唔得! 放工去學校接笨元, 佢知道又要行返去買餸都唔多like, 但冇架喎要食就要去買餸架啦! 點知行到去美孚嗰頭買緊菜時, 有人拍我, 原來係同學仔媽媽, 佢話馬壯喺嗰邊拍緊嘢, 佢叫咗個囡落嚟睇, 點知我地一齊行到過去已經散水, 咁咪一齊行返去街市買餸囉! 返到屋企啱啱想開始煮飯老公就打嚟, 話嫲嫲想出去食, 咁就馬上收手唔煮, 好在咩都未做啫! 去咗荃灣食高速列車壽司, 佢地玩得食得好開心GE, 好快食完就回家啦, 返去仲要沖涼溫書睇功課, 又再教仲爺英文同數, 完全投降, 下半場比咗陸生, 我要睇子元功課, 都冇咩時間溫書又要佢瞓, 已經十點幾啦! 我終於可以沖涼, 跟住仲要摺衫等等, 11點幾先可以休息!

沒有留言:

張貼留言