2017年2月8日 星期三

8/2/17


8/2/17   WED   COOL

今日都係如常咁揍佢地返學啦, 返到公司開開吓會, 聽到火警鐘喎, 以為誤嗚或者試鐘啦, 但聽落又好似唔係喎, 於是出去睇吓咩事, 間間office的人開始伸個頭出嚟, 見到後樓梯清潔阿姐話樓上火燭, 咁真係要走火警啦, 好在我地行落一層就係防火層, 攞埋袋先至行啦, 走火警都係要帶埋私人物品穩陣! 咁都等咗有半個鐘呀, 管業處通知話搞掂啦可以返上去, 我地office都冇咩, 對面就大件事啦, 因為係樓上後樓梯垃圾桶燒著咗, 救火時D水流哂落嚟, 仲流埋入對面office, 真係水浸咁喎! 開完會都係做吓嘢咁啦, 午飯去買麥當勞, 要食吓將軍漢堡呢! 下午都係做吓嘢吹吓水咁啦, 放工老公嚟接我, 因為佢今日請咗假揍笨元! 去接埋嫲嫲就出番美孚食晚飯, 去咗食上海嘢, 我又好似食得飽過龍! 老公先送我地返屋企, 等兩隻細沖好涼, K.O.咗仲爺! 老公就同子元整櫃桶個LEGO玩具分隔, 都整到好夜呀, 我就煮D粥明天帶飯, 12點幾好眼瞓要瞓啦!

沒有留言:

張貼留言