2017年2月20日 星期一

20/2/17


20/2/17   MON   WARM

今日我地兩個都請咗假, 因為要去睇笨元的話劇表演, 但原來只係做半個鐘, 早知其實唔洗請假, 哈哈! 我都係要一早起身GE, 同仲爺食埋早餐返去泊番好車才過去子元學校, 路過體育館諗起要book camp就要今日問, 竟然真係有位喎, book咗先啦, 再找其他人去! 趕到學校趕好開場, 子元係一開始就係佢嘛, 比我預計中佢係多對白, 不過亦做得好好呀, 起碼我覺得好好! 睇完聽埋老師講吓嘢, 先至10點幾, 要買埋午飯比笨元才出街! 去咗旺角係咁行, 睇裝修嘢啦, 但見到唔同的房門都係好貴, 真係好唔抵, 所以老公諗到不如叫佢之前訂板嗰到做埋, 應該唔會好貴, 子元而家隻門都係$200咋嘛, 旺角嗰D吓吓2千幾蚊呀, 10倍喎! 睇到點幾食咗午飯, 再去行咗陣, 幫子元買埋白色波衫就回家hea, book4點去按腳, 不過今次按得我好痛呢, 我都係適合溫柔D! 接咗子元再接埋嫲嫲同仲爺就一齊出咗葵芳, 因為子元跟葵青隊操, 我地喺嗰頭食飯, 食完就先回家, 我搞掂仲爺仲可以hea, 睇吓新劇, 等笨元回來才對功課等等!
 
 

沒有留言:

張貼留言