2017年2月21日 星期二

21/2/17


21/2/17   TUE   COOL

今日又正常返工返學, 放咗日假真係會積埋好多嘢做囉, 平時都唔覺我有咁多嘢做GE! 不過返到嚟又吹吓水又過吓相咁, 寫埋日記都半日囉! 午飯後都係hea吓咁啦, 下午玩第二樣, 貼玻璃門的磨沙貼, 但最終都係失敗, 明天再試! 下半場時間都係搞吓商會D嘢啦, 得番個幾星期我都諗緊我係咪真係搞得掂! 食埋hea就放工了, 去接番笨元回家煮飯啦, 今晚都好快煮起, 8點前已收碗, 本來想同佢地出去打吓籃球, 點知落雨喎, 咪喺lift口踢吓波算囉, 佢有佢地踢, 我就執吓個廚房, 門後面真係亂到你唔信, 到時裝修其實應該好多嘢要掉, 但膠袋紙袋呢類雞肋又真係好難處理! 8點幾佢地返嚟就沖涼瞓覺, 我仲要對好功課先沖涼摺衫, 已經11點多, 打咗冇兩盤機已經眼瞓!

沒有留言:

張貼留言