2018年3月13日 星期二

13/3/18


13/3/18   TUE   WARM

今朝仲爺都係一齊落樓, 梗係啦琴晚咁早瞓, 但我瞓入眼時就走入嚟話要去廁所, 比佢玩死! 揍咗哥哥返學就返上去沖涼, 琴晚冇食嘢, 今朝出去食豐富早餐啦, 但仲爺真係食得好慢, 8:25已經食得啦, 食到8:45先食得完, 支奶仲要一路行一路飲! 返到公司都係做吓公事啦, 朝早時間都過得快, 午飯後段老細返咗, 總監之前都通咗水叫我找機會同老闆講, 咁呢吓仲唔係機會, 三幾句同佢講番又唔係話我知錯呢D咁損自己的話, 但就同佢講咗我了解個問題會改善囉, 咁老闆反應都正面GE, 佢假之餘我又假啦, 未找到工之前都要努力去假架啦, 我又冇本事裸辭喎! 下午本來都冇咩, 但商會嗰邊收到啲感謝狀出咗事, 要補穫啦希望搞得掂, 老實都做咗咁多年, 都唔明點會咁都搞得錯! 放工老公嚟接我, 諗諗吓不如唔好煮啦, 出去食平平地食粥算, 咁先接咗嫲嫲同仲爺再揍子元, 食完粥就車咗我地返去先, 老公才送嫲嫲返去, 咁我可以搞掂兩隻嘢沖涼做功課等等, 都真係要時間去處理佢地! 沖好涼再溫書, 都溫到10點幾呀, 真係好攰, 還要摺埋衫就可以安心睇劇!

沒有留言:

張貼留言